20081109

Lösningen

Halleluja! Efter sju sorger och åtta bedrövelser har så CSN beslutat att jag är värdig att erhålla studiebidrag för årets pluggande. Det borde underlätta en hel del och innebär ärligt talat att saker och ting känns ganska så jävla bra för tillfället. Det är en fin känsla, på min ära, och det var ett tag sedan. Så nu ska jag skaffa mig en kamera så snart pengarna trillar in. En fin digital systemkamera av budgetmodell, bara. Det borde täcka upp mina behov. Det är inte utan att det kliar i fingrarna vid tanken på att gå uppåt till något lite vassare, men det är bara prylkåtheten som talar. Jag tror slash hoppas att jag till viss mån har lyckats lägga band på den vid det här laget.

Det är kreativitet som gäller. Jag har redan allt jag behöver för gränslösa mängder flummande och eskapism, så det är på tiden att jag lägger lite energi på något mer konstruktivt till och från. Desu.

Soundtrack: Fleet Foxes - He Doesn't Know Why

Inga kommentarer: