20070202

Mika

Ok, nu kanske det här går åt skogen, men jag tänkte testa att länka en Youtube-video till min blogg. Vi får se hur det går. Hur som helst; jag orkar verkligen inte bläddra igenom mitt arkiv, men jag är relativt säker på att jag nämnde det kommande popmiraklet Mika i förbigående tidigare i höstas. Och nu är hans skiva på väg om några dagar och han terroriserar listorna utav bara fan i Storbritannien. Det är bra, fan. Det kanske inte är det mest tillfredsställande som finns, men det är fanimej ont om bra gladpop nu för tiden. För att inte nämna genuint talangfulla popartister. Personligen tror jag att Mika kommer sparka världens ass under 2007, men vi får se hur det går. Grace Kelly är, hur som helst, en jävligt grym låt. Och snygg som as är han också. Mycket nöje.

Inga kommentarer: